Thursday 13 February 2020

BBM3410Satu2020: Tentang Diri





Haiii..Assalamualaikum…

Nama saya Noor Izzati binti Samah. Saya menetap di Pahang dan merupakan seorang anak FELDA. Bapa saya merupakan seorang peneroka FELDA. Walaupun saya berbadan agak besar tetapi saya perkara itu tidak menghalang saya untuk membuat aktiviti lasak dan bersukan. Saya suka mencuba sesuatu yang lasak contohnya mendaki gunung, mencuba kereta lumba dan sebagainya. Sukan pula saya suka bermain bola baling, futsal, hoki, bola sepak dan bayak lagi. Jika sesuatu sukan tidak pernah saya main saya akan cuba belajar dengan orang yang mahir. Contohnya, sukan hoki yang bolanya keras dan menggunakan kayu sahaja untuk bermain. Pada mulanya agak takut untuk mencuba kerana takut kayu yang saya guna terkena orang dan bolanya yang kecil tetapi keras itu agak menyakitkan apabila terkena. Itulah serba sedikit tentang diri saya.

 #Gemokisawesome
#takcubataktahu

No comments:

Post a Comment